.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام رضایی درپی شهادت شهروندان مهابادی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی دشمنان نظام جمهوری اسلامی که توان تحمل مشاهده امنیت و توسعه در این کشور ندارند را عامل اقدام تروریستی در مهاباد دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، وی تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی که توان تحمل این امنیت و توسعه را ندارند، همواره وحدت مردم این دیار را هدف قرار داده اند.

متن پیام دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خطه کردنشین ایران اسلامی، سرزمین دلاور مردانی است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، تاکنون آزمون های سختی را با سر افرازی و رشادت پشت سر گذاشته اند.

نظام جمهوری اسلامی همواره، به رشد و تعالی این خطه عزیز اندیشیده و به موازت تامین امنیت پایدار، پیشرفت های چشمگیر اقتصادی و عمرانی را در این منطقه آغاز نموده است.

دشمنان نظام جمهوری اسلامی که توان تحمل این امنیت و توسعه را ندارند، همواره وحدت مردم این دیار را هدف قرار داده اند که آخرین پرده از جنایات دشمن، اقدام تروریستی در مراسم هفته دفاع مقدس در شهرستان شهید پرور مهاباد است، که در این حادثه دلخراش جمعی از هموطنان عزیزمان به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.

اینجانب شهادت این عزیزان را به محضر مقام معظم رهبری، مردم وفادار و عشایر سلحشور آن دیار، بویژه مردم عزیز مهاباد و خانواده های داغدار این شهیدان تبریک و تسلیت عرض نموده و امیدوارم مسئولین امنیتی ضمن حفظ هوشیاری در منطقه، هر چه سریعتر عوامل این جنایت هولناک را شناسایی و به سزای اعمال پلیدشان برسانند.

محسن رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.